Malditos
Water
After her family's community is served an eviction notice, Sara forms a dangerous alliance with her missing husband Miguel's sworn enemy.
The Curse
When Miguel's beloved holy figurine re-emerges, Sara and Tony must quell the group's fears about what it means for their missing patriarch.
As Tony continues to put their family in danger with his reckless decisions, Jo is forced to step up and make moves of his own.
As he shores up his next big move, Jo watches those back at home struggle to find their footing, and then makes a decision that changes everything.
Jo uncovers Tony's deepest secret, fracturing the already tenuous thread between the brothers.