Oussekine
Malik Oussekine is beaten to death by the police after leaving a jazz club and his family begin a tough battle.
Malik's death shocks the whole of France. The Oussekines attempt to make themselves heard while the authorities try to exonerate the police.
The year is 1990 and the trial of the two police officers accused of Malik's death finally begins in a crowded courtroom.