Marry Him in Her Place
Wealthy heiress Liang Yi's (Liu Nian) wedding night should be a happy occasion, but it soon turns to horror after her new husband Song Zhi Chu (Wang Ze Xuan) murders her father, and subsequently turns his rage towards her. Disfigured and left for dead in a river, Liang Yi is miraculously rescued, but must undergo intensive cosmetic surgery to disguise her true identity if she wants to re-enter society. Liang Yi adopts the identity of "Xu Yin," the kidnapped fiancée of gang leader Lin Yun (Ryan Ren), who's also one of Song Zhi Chu's close friends. However, as Liang Yi plans her revenge, she uncovers more secrets and deception that threaten both her own and Lin Yun's lives, further complicating her developing relationship with Lin Yun and forcing uncomfortable truths to come to light.