Maxima
Explores the life of Argentina-born Máxima Zorreguieta, her love story with King Willem-Alexander and her encounter with the Dutch people.
Máxima and Willem-Alexander meet at a party hosted by mutual friends in Seville and a romance develops between the two; Máxima tries her best to leave a good impression on Willem-Alexander's parents.
As news of the crown prince's romantic interest spreads, Máxima finds herself relentlessly pursued by paparazzi in New York City. The situation escalates when the media connects Máxima's father's story with the murderous Videla regime.
Willem-Alexander's busy schedule prevents him from visiting Máxima often; Máxima needs to address probing inquiries from journalists about her father.
After an official investigation, Willem-Alexander reveals that Máxima's father is not allowed to attend their wedding. She is furious and begins to doubt whether her father was aware of the horrific events.
Willem-Alexander asks Máxima to marry him and is even prepared to give up the crown; after the results of the investigation into Máxima's father, conversations follow with Queen Beatrix and Thomas Wagenaar.