Minority Report
In order to stop crimes before they happen, Detective Lara Vega teams up with a precognitive named Dash, who utilises his ability to see the future.
Vega wants Dash to be the analyst for Hawk-Eye, a new police program monitoring suspicious behaviour. Dash and Vega wonder what Arthur's plans are.
When Dash and Vega figure out Vega is the victim in Dash's vision, they join forces with someone who played a part in the death of Vega's father. Arthur delves into his and his siblings' memories.
Dash and Arthur think a young, sick girl living in a community that eschews the use of modern technology is in danger.