Mob Wives
Made in Staten Island
Renee, Carla and Drita are adjusting to life with their husbands and fathers in jail. When an old `friend' arrives back on the scene, the welcome is not as warm as you might think.
The Feds conduct the biggest mob bust in the history of organised crime, Drita faces the realities of her husband's jail sentence and the divide between her and Renee deepens.
Carla considers telling her twins the truth about their Dad's imprisonment and Renee and Karen hit the town, with potentially dangerous consequences.
As her birthday approaches, Drita comes to terms with having a husband in prison. Elsewhere, Renee goes wild on a ladies' night out and Karen confronts an explosive issue.
Karen and Drita's feud continues to simmer. When Renee invites them to sit down and sort out their differences, tempers flare and everyone comes to blows.