Moonhaven
Earth pilot Bella Sway is sucked into a conspiracy to gain control of Moonhaven. She must team with local detective Paul Sarno to stop the forces that want to destroy Earth's last hope before they are destroyed themselves.
The Pilot
A murder on Moonhaven puts Earth's last hope in jeopardy; during what should be a routine cargo loop to the moon, pilot Bella Sway finds herself the subject of detective Paul Sarno's investigation.
The Envoy
Indira tries to get back on track with The Bridge, a massive project that's the first step in bringing Moonhaven's long-sequestered tech and people back to Earth; Bella helps Paul uncover a conspiracy.
Determined to find Maite, Paul and Bella stray off the beaten track to try to gather clues; Arlo takes a journey of his own.