More Than Friends
Years after getting rejected by Soo, Woo-yeon runs into him. After three years, Woo-yeon runs into Soo again, and this time she runs away.
Joon-soo repeatedly expresses his feelings for Woo-yeon. When she rejects him, telling him that she doesn't want to be in a bad relationship, he suggests using him as a test subject.
Joon-soo confesses his feeling to Woo-yeon once again but gives her time to think about it. However, she does agree to watch a musical with him on her birthday.