Motive
The murder of a limo driver leads detectives to a waitress who cons her prey to steal, lie, and kill.
Flynn and Vega find themselves investigating the murder of a health food guru; Manny tries to get better grades.
Flynn and Vega investigate the murder of a mortgage broker, found strangled in a parking lot in front of his car.