Mr. Queen
A modern chef suddenly becomes trapped inside the body of a queen from the Joseon era, which causes chaos for everyone involved.
Desperate to return to his own body, a disoriented Bong-hwan deflects King Cheoljong's sexual advances and starts to flirt with a concubine.
After easing tensions with the King by halting the execution of Jo Hwa-jin, Bong-hwan devises a plan to return to his own body.