Muppet Babies Play Date
Let's Play Together
The Muppet Babies sing and dance with their friends to the song "Let's Play Together!"
Summer and Kaylee lie in the grass and look for shapes in the clouds with the help of Gonzo.
Gonzo tests Summer and friends Alijah and Aureelia to see if they've got what it takes to perform in his big dance show.