My Precious The Series
Tong (Nanon Korapat Kirdpan), a 30-year-old writer, returns to his hometown for his class reunion, bringing back memories of his high school days spent among his rambunctious, troublemaking friend group. However, there's one more person on Tong's mind: Lin (Film Rachanun Mahawan), the class president, who was asked to supervise Tong after he and his friends played a prank that went too far. While Lin was well-loved by their class for her beauty and intelligence, Tong always thought she was just another girl, but the more time they spend together, the more their feelings began to change. Despite all the years that have passed since then, Tong never really forget his first love... is it possible that Lin feels the same way? This 2024 Thai drama, directed by Fon Kanittha Kwunyoo, was adapted from the 2023 Thai movie of the same name and originally based on the 2011 Taiwanese movie "You Are the Apple of My Eye."