Navigating the World
Journeys along Australia's east coast, exploring the Great Barrier Reef, the ancient earth of Lake Mungo, and the seals on Montague Island.
Explores Western Australia, from the majestic Kimberley region to Rottnest Island, and one of Australia's secret gems, Esperance.