Neon Joe, Werewolf Hunter
Brightly-dressed Neon Joe hunts werewolves in a sleepy bed-and-breakfast town in Vermont.
Running his tropical-themed dream bar, Joe gets a visit from the past, and must resist the temptation to give in to his anger.