Stan Against Evil
Dig Me Up Dig Me Down
After the death of his wife, Sheriff Miller is forced into retirement and replaced by Evie Barrett, who discovers the town is possessed by demons and that Stan's wife is the only one keeping them at bay.
Know, Know, Know Your Goat
Stan's daughter, Denise, goes blueberry picking and comes home with a pet goat, which also just happens to be a demon.
Stan, Evie and Denise go speed dating and suddenly find themselves involved with their perfect match; they also find themselves growing weak and rapidly ageing.
Evie attempts to rescue Stan's prized possession, his Bobby Orr hockey stick, from the church donation pile, only to find herself transported into the spirit world where she too, is on trial for witchcraft.
Denise gets mixed up with a group of goth kids who come to town hoping to contact a demon; the goth kids succeed in contacting a demon and Denise finds herself possessed by it, creating a tricky situation for Stan.