Nepobaby
The dinner has left its mark; Maggie hatches a plan to take over the company and sabotage Christian, who has retreated to the family estate with a secret; Emma decides to give her siblings another chance after reconciling with Maggie.
The sisters find a weakened Christian at the estate, and Maggie realises her plan has failed, as Christian is gaining sympathy and support. Fie is under pressure. She is the reason they are now facing the family's worst nightmare: public scandal.
Emma has given up on the sibling love project and just wants to sell herself out of the company. But as she tries to get away and move on with her life, it turns out that Christian has made a drastic and surprising choice. On her behalf.