Nice to Not Meet You
Once a rising actor, Hyeon-jun lived quietly until a student film made him a star; seven years later, undercover reporter Jeong-sin drops into his world!
After a fiery red carpet clash, Jeong-sin is bumped to entertainment and exposes Hyeon-jun. Furious, he boots her from an event and she vows revenge!
As Hyeon-jun spirals, his mum Ae-suk shows up unannounced. Hwa-yeong spots the star at Jeong-sin's hospital and offers her a school-for-transfer deal.
Jeong-sin sees a pitch on adult film actors and mentions Ae-suk, who she saw in Hyeon-jun's hospital room. Later, when her article drops, chaos erupts!
Hyeon-jun visits the stadium for his pitch, hoping Jeong-sin comes. She does and greets Jae-hyeong, sparking unexpected jealousy in Hyeon-jun.