Two long-time friends are partners in a plastic surgery office.
Cutting beneath the surface of the superficial world of plastic surgery in Miami's South Beach. Christian agrees to operate on a fugitive Colombian drug lord, and Sean experiences a midlife crisis.
Christian fixes one of Sean's mistakes; a mentally unstable patient wants extensive surgery before her high school reunion; Sean tries to foster a relationship with his son.
Sean and Christian operate on an ageing adult-film star; Christian takes Matt to a party; Julia follows her dreams to go to medical school; Sean helps a transvestite track down a doctor.