Nothing But Thirty
Wang Manni, who works as a retail employee, experiences setbacks at work. Zhong Xiaojin meets an attractive new colleague. Gu Jia moves into a new house with her husband and son and witnesses a suspicious woman approaching her husband.
Gu Jia tries to get her son accepted into a prestigious kindergarten; Wan Manni hides the challenges she faces at work from her parents; Zhong Xiaoqin discovers she's pregnant.
Song Dong Hu finds Wang Manni at work and shows off what she could have missed out on; Mrs. Wang promises to help out but there’s a catch; Gu Jia makes sure her child is well situated at the kindergarten.