Sky Castle
When young Jae gets accepted into a top medical school, his mother gets hate from the other mothers, who are eager to know how she managed it.
Sae aims for her daughter, Ruri, to become student council president to boost her reputation; despite concerns for Miku, Sae is coerced by Kujo to engage a negotiation with Miku.