Nuts & Bolts
Stop Motion
Tyler gets to live out one of his dreams, when he is given the chance to create his very own film using stop motion animation.
Tyler, the Creator gets the chance to learn about one of his favourite things, syrup, firsthand. He also invents a new breakfast item.
Tyler pursues his love of space, and meets with experts on gravity, space, and virtual reality, as well as some personal heroes.
Tyler takes his love of cars, racing, and going fast to try and create the ultimate electric go-kart for himself.
Tyler lets his imagination run wild when he designs himself a new bed, something he has wished for since 2013.