Once Upon a Witch's Death
Meg Raspberry is just an apprentice witch celebrating her 17th birthday. That is, until Faust, her magic teacher and Perennial Witch of the Seven Sages, suddenly reveals she is going to die. To stop the Death Sentence curse, Meg must create the Seed of Life using tears of joy from 1,000 people. Join Meg on her travels as she collects the happy tears from everyone she meets to gain eternal life!
The Witch With One Year to Live
Apprentice witch Meg Raspberry is told she will die in a year unless she collects one thousand tears of joy.
While preparing for the parade, Meg and Sophie meet Marie, a woman looking for the man she met a year ago.
Meg brags to Faust about how easy it has become to collect tears and is forbidden from using magic.