Sakura Wars the Animation
The Curtain Rises! The New Combat Revue
Under different leadership, the Imperial Combat Revue debut a brand new play while unknown villains lurk in the shadows.
The Moscow Combat Revue are alive and well, and they demand Klara's return, but Sakura isn't about to hand her over without a fight.
Hatsuho is embarrassed after the last battle and returns home, but Sakura follows her and helps her prepare for the shrine festival.
Claris and Azami investigate the secret Klara has been keeping concealed from the Revue and go undercover.
Klara and Sakura visit an orphanage run by Hakushu on the outskirts of town, where the sinister Black Cape waits to strike.