One the Woman
In the face of amnesia, a brilliant prosecutor, with a thirst for power and ambition, seeks to expose a conspiracy in the art world and discovers someone identical to her.
Yeon Ju and Seung Wook share their personal stories and spend time together often to figure out where Mi Na is; however, Seung Wook realizes the more he gets to know about Yeon Ju, she reminds him of Mi Na.