Only You: An Animated Shorts Collection
Kent Hammer
A prosperous entrepreneur with a devoted family gradually disconnects from reality as a psychotic episode leads him into a spiral of insanity.
Yellowbird
An immigrant receives tragic news from overseas and must choose between going home or staying in the US to maintain her legal status.