How to Die Alone
Mel is a broke JFK airport employee who has never experienced love. A near-death accident inspires her to dream and live life again.
Stop Living
When Mel's best friend deserts her on her birthday, she tries to salvage the day with a gift that knocks her out and wakes her up at the same time.
Lie and Deny
Still in pain from the accident, Mel and Rory go on a prescription-drug hunt in the airport's underbelly.
A professional development classroom exercise reveals to Mel why and who is holding her back.
When Mel finds herself stuck between Alex's past, present and future, it eventually drives her into the arms of a co-worker.
Mel arrives at her family's Thanksgiving dinner desperate to be seen in a new light while secretly engaging in psychological warfare with her brother.