Shrill
A struggling young journalist is determined to change her life without changing her body. While dealing with an unreliable boyfriend, sick parents and a perfectionist boss, she begins to understand that she's just as good as everyone else.
When the morning-after pill fails and aspiring journalist Annie winds up pregnant, she weights the pros and cons of having a child with her hook-up buddy. The decision-making process forces Annie to figure out who she is and what she wants from life.
Date
Annie writes her first article, goes on a first date with Ryan and finally starts asking more of the people in her life. Things are looking up until an internet troll appears and tries to drag her self-esteem right back down again.
Annie refuses to let her troll ruin all the success she has had recently, so she enthusiastically invites her boyfriend Ryan to a work event and the people in her life.
Annie deals with the fallout from her article with Gabe and her troll, while Ryan guides Bonkers through an accidental mushroom trip.