Out Loud
Together
After a night of drinking, the five friends discover that a video of them singing with a broken heart in a bar is now viral. But in real life, they have much more serious problems to think about.
Some refuse to rejoin the group due to unresolved problems; Rocío will have to start all over again and try to be the glue that holds the Fans together.
The fans try to reunite the group, thanks to the extreme attempt of Rocío who hopes to be able to change her life and that of her friends, but this does not appear to be the right time.