P-Valley
Perpetratin'
Autumn Night, a mysterious beauty with a harrowing past, washes up on the shores of the Pynk seeking employment. Mercedes Sundayz, a night headlined by the club's OG, brings unexpected trouble from a number of patrons.
Scars
The Pynk's annual carwash receives a visit from a surprising guest while Autumn's past comes back to haunt her. Back at the club, souls are bared, and deals are negotiated in the private booths.
Higher Ground
Autumn dons a bold new look and learns the rules of working a "regular" from The "Trinity," each of whom receives a visit from her favourite repeat customer. Uncle Clifford learns about big changes coming to Chucalissa.
Mercedes and Autumn make major moves toward building new lives for themselves. At the Pynk, gossip spreads like wildfire, and patrons flood in for a big night.
Two foes find themselves trapped together for a weekend under unlikely circumstances. Keyshawn reaches new heights, and Lil' Murda glows up big time.
All throughout the Pynk, surprising new bonds are formed as everyone fights to secure their bag and their future. Andre faces pushback on his deal with the warring Kyle brothers.