Party Tricks
Kate Ballard (Asher Keddie) is facing her first election as State Premier. Committed and rigorous, her victory seems assured until the Opposition announces a shock new candidate: David McLeod (Rodger Corser), a popular media identity and a man Kate had a secret, tumultuous affair with several years ago.