Players
To win the championship, a professional "League of Legends" team needs their young rookie and their veteran to put their egos aside and work together.
Creamcheese
League of Legends solo-que player Keldon Elmore, aka Organizm, is recruited by owner Nathan Resnick to join Fugitive; at Asset Day, Legacy team member Creamcheese is miffed when Org is elevated to the A-team and his friend, Frugger, is demoted.
In 2015, Fugitive Gaming earns their spot in the LCS with a win in the Relegation Series; Liberty Green Group unexpectedly fires Nathan Resnick, and the future of the franchise and Organizm's role on the team are put into limbo.
Creamcheese and Organizm are stuck in the Fugitive House together with nothing to do but train; Organizm accepts Guru's invitation to guest star on his podcast Neverlost, a slap in the face to Fugitive Gaming and Creamcheese.