Police Rescue
Mates
Mickey starts to think about how lucky he really is after a highly successful businessman threatens suicide.
Angel After Hours
Someone from Angel's past threatens his family; a visiting psychologist joins the night team for a tough shift and no one seems happy about it.
When a liquid propane gas tanker crashes in a crowded downtown area, the squad must swiftly rescue a trapped father and son.
A police trainee causes trouble; Mickey and Angel get trapped in an old mine with one flashlight and an unexploded bomb.