Rescue Special Ops
A rock thrower causes a fatal three vehicle collision, and creates a complication for Chase when he agrees to a dying mother's final request. The team are wary of a potential recruit with an obsession for Lara.
The team are called out to a fallen rubble disaster at a building site, and Jordan finds himself involved in a complicated situation with the site's health and safety coordinator. Meanwhile, a rescue truck goes missing.