Powerless
Wayne or Lose
Emily Locke starts her first day as the director of research and development at Wayne Security. When she comes in bursting with big ideas and confidence, she quickly learns that her expectations far exceed those of her new boss and colleagues.
Wayne Dream Team
Emily tries to get the team excited about an idea for a new product, but they are too preoccupied with Fantasy Super Hero League to even listen to her. Van plans to be included in the Wayne dream-team photo.
After Van proves to be incompetent, the team manage to a lose a client so Emily tries to clinch a deal with Atlantis. Van's father gives him the opportunity to redeem himself. Ron and Teddy are certain that the new employee Alex is a superhero.
Ron and Teddy uncover a Batman artefact and discover Van's superhero fantasy. Emily falls for one of the Riddler's henchmen when she sets her sights on entering the dating world.
Emily convinces Teddy to enter a revolutionary invention into the Wayne Innovation contest. Van has Ron assemble a toy in hopes of preoccupying his new girlfriend's child.
When Emily learns that Jackie needs some extra cash, she tries to help her out. Also, Van is on a witch hunt and sets his eyes on Teddy, Ron and Wendy.