Prison Playbook
With only days before his major league baseball debut, pitcher Kim Je-hyeok unexpectedly lands himself behind bars. He must learn to navigate his new world with its own rules if he wants to survive.
Baseball pitcher Kim Je-hyeok finds himself in a tough spot, receiving a prison sentence only days before his major league debut in Boston.
With Je-hyeok's trial only a week away, almost everyone is certain that he'll win the case. Meanwhile, Seagull demands a knife from Errand Boy.
Je-hyeok shares a cell with an interesting group of inmates at the new facility. He decides to sign up to work at a prison wood shop.
A singing contest with a big prize is held in the prison. While the inmates practice, Je-hyeok seeks permission for outside medical care.
Following the big announcement that broke many hearts, Je-hyeok sets his eyes on other career paths. Meanwhile, Jean Valjean's release date is set.