Prisoner 951
Imprisoned in Iran and separated from her daughter and her husband Richard, Nazanin Zaghari-Ratcliffe must fight both the British and Iranian governments to facilitate her release.
Nazanin, 64 days into her imprisonment in Iran, clings to sanity by scribbling secret notes. Her despair deepens, but another brief, agonising one-hour reunion with her daughter Gabriella gives her the strength to keep going.
Nazanin's solitary ends and she finds solace among fellow inmates; in London, a careless comment from an MP risks derailing Nazanin's case; Richard and Nazanin make an agonising family decision.