Project Blue Book
The Flatwoods Monster
Dr Hynek and Captain Quinn investigate the case of a woman and her two children in West Virginia, after they report witnessing a flying saucer crash.
Hynek and Quinn are called in to investigate when Lubbock's citizens witness a mysterious V-shaped craft in the sky.
A commercial airline's UFO encounter leads Hynek and Quinn to a program that involves ex-Nazi scientists in Huntsville.
Hynek and Quinn follow a series of clues that lead them to a group of people claiming to have witnessed strange lights during combat.
Green fireballs almost cause a nuclear disaster during a weapons test, leading Hynek and Quinn on an investigation into the origins of the event.