Project Greenlight
Jason thinks none of the chosen Los Angeles mansions match his creative vision; the production team begins casting lead roles; Pete Farrelly and Effie argue about Jason's continued resistance to shooting digitally.
Jason is eager to take charge as production begins; Jason's penchant for perfectionism conflicts with the tight shooting schedule Effie is vigilant about maintaining; the crew raises communication concerns; Jason is presented with a solution.
Jason and the crew prepare for the film's most expensive scenes yet; the production team begins preparations for the last shoot of the film; Effie tries to find a way to stick with Jason's original vision of a car-crash scene.