Punchline
A new threat emerges and is intent on kidnapping Ito's pet bear cub. Meika's origin is revealed, and a new superhero makes his debut.
The girls begin to rub each other the wrong way, creating a negative atmosphere. Later, Rabura's date turns sour very quickly.