Quiet Please!
After moving out on his own, university student Yi Hyeok is looking forward to a peaceful, independent life... but his dreams are immediately dashed by the relentless heavy metal music blasting from his next-door neighbor, Mid Eum. Sleepless and desperate, Yi Hyeok devises a plan: a housewarming gift and charming conversation to guilt-trip Mid Eum into silence. Instead, Yi Hyeok's attempts to introduce himself are met with deafening music and unanswered knocks that eventually lead to an unintentional fistfight. Mid Eum, nursing a grudge and a bruised ego, rejects Yi Hyeok's attempts at reconciliation, and Yi Hyeok declares Mid Eum his sworn enemy. But unexpectedly for both Yi Hyeok and Mid Eum, this only sets the stage for new, kinder feelings to bloom between them.