To Be A Brave One
As the daughter of a wealthy family, An Yu (Deng Jia Jia) sees her perfect world collapse after her father's death. Charged with economic crimes, she serves four years in prison and loses everything. Turning to childhood friend Shao Mo Li (Darren Chen) for help, An Yu discovers the betrayal of her uncle and ex-boyfriend. Refusing to be defeated, she begins rebuilding her life with Mo Li's support. Together, they work to overcome her past challenges and create a new future. This is a 2022 Chinese romance drama directed by Su Hao Qi that explores courage, determination, and love.