Race Craft
Follow Red Bull KTM Factory Racing during the MXGP season. KTM's Jeffrey Herlings, Tony Cairoli and Jorge Prado are all championship contenders, but each grapples with stress, self-doubt and risk.
The three-way struggle between Jeffrey Herlings, Tim Gajser and Romain Febvre for the MXGP Championship is complicated when what should have been a routine race goes dramatically wrong.
There’s zero room for error at the final race of the season as title contenders Febvre, Gasjer and Herlings find themselves in a winner-takes-all showdown to decide the 2021 MXGP title.