Rags to Red Carpet
Liz West and an expert team of beauty specialists and stylists transform women who are in need of makeovers.
Former dancer Pamela has spent a long time putting her family first and herself last, but now she hopes to get her groove back.
With a new-found romance giving her a much needed confidence boost, Emily's ready to change her look to become a professional photographer.