Rake
Criminal barrister, Cleaver Greene, has a practice that somehow seems to be devoted to the most hopeless of hopeless cases - from cannibals to dog lovers. Even so, his professional affairs are still less chaotic than his personal ones.
R Vs Murray
Cleaver is presented by best friend and solicitor Barney with a case he can't resist - the defence of Professor Graham Murray, a world-renowned economist accused of cannibalism.
R Vs Marx
Cleaver and Barney take on a case of jury tampering, where Lucy Marx, an attractive 40-year-old - a detail that doesn't go unnoticed by Cleaver - has made headlines by seducing a juror for information after her daughter is found guilty of murder.
Consumed by remorse after sleeping with his best friend's wife Scarlet, and facing his ninth appearance before the Bar Association, Cleaver gets a needed distraction defending a famous chef, George Dana, charged with bigamy.