Raw to Ready
Komatsu
Coal, chromium, mineral oil, latex rubber and sulphuric acid make up the Komatsu 930-E, a two-story-tall dump truck with a load capacity of 320 tons.
The Bentley Mulsanne is made possible by aluminium, leather, iron, wood and pigment.