Project Impossible
Sinking Cities
A look at the work of engineers, from an underground tunnel in Tokyo to a tsunami creation machine, as they race to save great cities across the globe from the potential effects of super storms and rising sea levels.
Exploring a new generation of engineering projects that were once considered unthinkable but, with advances in engineering and technology, have become possible.