Ray Mears - Close Encounters
Ray Mears concludes the series in which he gets close to some of Australia's most dangerous animals. In this episode, Ray is in the Tasmanian wilderness, where the island's icon, the Tasmanian devil, is in danger of being wiped out by a strain of deadly cancer.