Real Vikings
Rise of the Pagans
Examines the ways pagan beliefs informed and articulated Viking culture, featuring visits to ancient sites with actors Clive Standen and Maude Hirst.
Actors Katheryn Winnick and Alyssa Sutherland, along with historians, look at the roles women played in Viking culture.
An exploration of the myth and reality behind the character and real-life Viking Ragnar Lothbrok and his family history.