Red Election
A senior MI5 Agent witnesses an attack that thrusts her into a web of power struggles, lies, and murder alongside a Danish Secret Service agent.
When Levi Nichols is promoted over Beatrice to the position that her late boss held, she threatens Katrine with a truth drug.