Red Garden
Cruel Night
The girls must readjust to life among the living despite haunting flashbacks to their battle with a violent, dog-like attacker; Rachel's sudden burst of supernatural strength lends credence to Lulu's claim.
The girls' search for answers leads them to a common connection, the close friendships they each shared with Lise; Lulu provides them with a way to see the past.
Kate hopes friendship can help the girls deal with their problematic borrowed lives; when the butterflies mysteriously appear, Rachel vents her frustrations with a baseball bat.
Kate and Claire investigate the mansion where the girls met their untimely end, and Rachel spirals towards a total meltdown in the aftermath of her first kill.
When the butterflies summon the girls for a night of bloodshed, Rachel tries to escape their nightmarish existence, but Kate and the others track her down after Lulu's grave warning.